Klantervaring – Radboud Universitair Medisch Centrum
Het Radboud UMC telt 1.100 bedden en voert jaarlijks meer dan 35.000 operaties uit. Met het grote aantal patiënten, medewerkers en bezoekers zijn er tal van mogelijke noodscenario’s. Die variëren van een reanimatie tot een agressiemelding of zelfs een chemisch incident.
Wanneer op de meldkamer een melding binnenkomt, start een medewerker direct het juiste scenario via iTel Alert. Het systeem filtert de juiste mensen uit de ruim 3.500 gebruikers. De hulpverleners ontvangen via een spraakbericht en SMS direct de juiste informatie over de noodsituatie. Daarnaast worden reanimatieteams via een pager gealarmeerd.
Radboud UMC is gevestigd op een grote campus met meer dan 100 gebouwen. Daarom is het cruciaal dat de juiste locatie van een incident wordt meegestuurd. Via een intelligent startscherm worden snel het juiste scenario en de juiste locatie geselecteerd. Deze worden automatisch opgenomen in het alarmbericht.