Alarmeren

Met iTel Alert maak je alarmen voor verschillende situaties vooraf aan: in iTel Alert noemen we dat “scenario’s”. Voorbeelden van scenario’s zijn een brand of IT-storing. Voor elk scenario geef je aan wie het alarm moet ontvangen. In het geval van een incident start je een scenario en ontvangen de juiste mensen de juiste informatie.

Een scenario kun je starten via de mobiele app en een quick start scherm. Daarnaast kunnen we verschillende systemen koppelen. Op die manier kunnen scenario’s automatisch worden gestart via een brandmeldcentrale, IT-monitoring of ander extern systeem. Na het starten van een scenario zijn de reacties real time te volgen via de online rapportage of via de iTel Alert app.

Beheren

Je beschikbaarheid bepaalt of je wel of niet opgeroepen kan worden. Dat regel je eenvoudig via de mobiele app. Managers en teamleiders kunnen via de app eenvoudig zien of er voldoende mensen beschikbaar zijn in geval van een incident.

Incidenten gebeuren niet alleen binnen de IT- of BHV-organisatie. In iTel Alert kun je verschillende omgevingen inrichten in hetzelfde systeem, zonder meerkosten. Elke omgeving kan eigen scenario’s aanmaken en heeft alleen toegang tot de voor die omgeving relevante contactgegevens. En wel zo fijn: iemand van de BHV kan geen scenario voor een IT-incident opstarten en vice versa.

Scenario’s en contactgegevens voer je eenvoudig in via de beheeromgeving van iTel Alert. Het systeem is zo opgebouwd dat het meehelpt om fouten te voorkomen. Het is ook mogelijk om contactgegevens via een koppeling met een ander systeem automatisch te importeren.

De Orca aanpak

Een goed begin is het halve werk. Daarom besteden wij veel aandacht aan het inrichten en in gebruik nemen van het systeem. Met een training op maat zorgen wij ervoor dat je het systeem vanaf dag 1 goed kan gebruiken. We begeleiden je bij het inrichten van de scenario’s. Met duidelijke handleidingen en instructievideo’s zorgen we er voor dat iedereen het systeem snapt en met plezier gebruikt.

Nadat je het systeem in gebruik hebt genomen wordt iTel Alert ten minste 4 keer per jaar geüpdatet met verbeteringen en nieuwe mogelijkheden. Wat er anders en beter kan, bespreken we met jou en al onze andere gebruikers en dat nemen we mee in een volgende update. En gaat het een keer mis? Dan staan we 24/7 voor je klaar!