Klantervaring – Baggeren & Maritieme Dienstverlening
Bij deze klant werken 100 vaste BHV’ers. Wanneer een incident plaatsvindt waarbij een BHV’er nodig is wordt de centrale receptie gebeld. De receptionist alarmeert de BHV’ers.
iTel Alert als hosted oplossing
iTel Alert draait als hosted oplossing. Via een snelkoppeling op de desktop opent de iTel Alert omgeving van de receptionist direct op het QuickStart scherm. Hierin kiest de receptionist, op basis van de melding het juiste scenario. iTel Alert roept vervolgens de aan die locatie gekoppelde (op basis van Geofence) aangemelde BHV’ers op via de App. Een aantal BHV’ers zijn ook MT lid. Zij hebben een dubbele functie in iTel Alert en worden altijd opgeroepen, ook wanneer zij niet aanwezig zijn.
Kenmerken van deze inrichting en werkwijze
- De organisatie heeft inzicht in de beschikbaarheid van BHV’ers;
- BHV’ers kunnen zich aan- en afmelden; thuis of op vakantie ontvangen ze geen oproepen;
- Het resultaat is goed inzichtelijk; zijn push berichten beantwoord, dan weet je vrijwel zeker dat iemand de melding heeft ontvangen.
Facts
- 100 BHV’ers
- Kanalen: App
- Modules: App
- Quick Start scherm voor Beveiligingsloge