Klantervaring – Drinkwaterbedrijf PWN

Bij PWN werken ongeveer 50 vaste BHV’ers. Het alarmeringssysteem dat voorheen werd gebruikt functioneerde niet en was aanleiding om op zoek te gaan naar een nieuwe oplossing. De medewerkers van PWN werken verdeeld over twee locaties; een kantoorlocatie en een locatie waar de drinkwaterproductie plaatsvindt.

iTel Alert bij PWN

Wanneer een incident plaatsvindt waarbij een BHV’er nodig is wordt de centrale receptie op de kantoorlocatie gebeld. De receptionist start vervolgens in iTel Alert een scenario waarmee de juiste BHV’ers worden opgeroepen via een spraakoproep en sms. iTel Alert wordt als dienst (SaaS) geleverd voor PWN. Via een snelkoppeling op de desktop opent de browser van de receptionist direct het iTel Alert Startscherm. Hierin kiest de receptionist, op basis van de melding, een scenario met het type incident en de betreffende locatie (kantoor of productielocatie). iTel Alert roept vervolgens de aan die locatie gekoppelde BHV’ers op via een spraakoproep en sms. In dit SMS bericht staat ook de locatie vermeld.

Kenmerken van deze inrichting en werkwijze

  • Er worden altijd mensen opgeroepen; men kan zich niet afmelden
  • Weinig training nodig
  • Geen smartphones noodzakelijk
  • Goed inzicht in resultaten door gebruik van spraak en sms

Facts

  • 49 BHV’ers
  • Twee locaties
  • Receptie roept BHV’ers op
  • Media: Spraak & SMS
  • Module: Quick Start scherm