Continuïteit en veiligheid in de gezondheidszorg

Alarmering- en notificatiesystemen worden steeds belangrijker voor de continuïteit en veiligheid van organisaties, zo ook in de gezondheidszorg. Door het automatiseren van de communicatie, leiden dergelijke systemen steeds vaker tot lagere kosten door operationele efficiëntie. Het systeem kan worden gebruikt om personeel op te roepen voor een operatie, om snel en efficiënt personeelsplanningen te vullen, of om te communiceren met andere vestigingen, organisaties, overheidsinstanties of klanten in het geval van een noodsituatie op regionaal niveau. Notificatiesystemen zijn van groot belang voor elke zorginstantie.

 

Kritieke informatie tijdens noodsituaties met iTel Alert

  • Direct de juiste experts inschakelen

    Wanneer er zich een noodsituatie voordoet mobiliseert en informeert u eenvoudig uw personeel, zelfs op basis van diensten of expertise.

  • Integreer in-house pagers

    Communiceer zowel met smartphones via push-messaging als de traditionele pagers via Itel Alert. Zo kunnen alle personen, zowel binnen als buiten de organisatie, snel, efficiënt en betrouwbaar worden opgeroepen.

  • Oproepen via dienstrooster

    Door dienstroosters (“pieperdiensten”) in te voeren, is het bovendien mogelijk om alleen mensen met dienst op te roepen.

  • Cross-media notificatie

    Zorgt voor een eenduidige communicatie via spraak, SMS, e-mail of push-messages, van helpdesk tot directie.

  • Directe bevestiging

    Medewerkers die daadwerkelijk in actie moeten komen, geven aan of zij beschikbaar zijn. Is dit niet het geval dan wordt direct een vervangende collega opgeroepen.

  • Real-time informeren

    Tijdens het oplossen van een verstoring worden alle partijen via iTel Alert op de hoogte gehouden van de status.

Live demonstratie?

Demo aanvragen